Servicebelofte 4: Simpele en duidelijke taal in alle communicatie

Wij houden van simpele en duidelijke taal. Dat maakt het voor u makkelijker uw belastingzaken te regelen. Dit doen we op verschillende manieren:

  • U ontvangt van ons een volledig en duidelijk aanslagbiljet. We testen dit aanslagbiljet vooraf uitgebreid bij klanten en gebruiken de feedback om het aanslagbiljet duidelijk te maken.
  • Wij schrijven in duidelijke, eenvoudige taal. Moeilijke woorden leggen we uit. Onze medewerkers volgen een training, zodat ze weten hoe ze duidelijk moeten schrijven. We testen onze teksten regelmatig uitgebreid bij klanten en we passen ze aan wanneer nodig.

Op onze website proberen we ook duidelijk te zijn. Op de website van GBLT leest u wie we zijn, wat wij doen en wat er met het geld gebeurt.

Wat kunt u van ons verwachten in de toekomst?

Met onze 6 servicebeloften maken we dingen voor u eenvoudiger. Hierboven leest u wat wij gedaan hebben. Maar we gaan door. We blijven werken aan de 6 servicebeloften. Ook aan servicebelofte 4. We onderzoeken nu of we of onze informatie ook vertaald moet worden in andere talen. Zo proberen wij u te blijven helpen.