Service en contact

Heeft u een vraag of wilt u uw belastingzaken regelen bij GBLT? Wij helpen u graag.

Regel digitale aangifte waterschapsbelasting voor uw bedrijf

Inloggen in digitale aangifte

Regel uw belastingzaken direct via Mijn Loket

Inloggen in Mijn Loket

Voor inloggen gebruikt u DigiD of eHerkenning. In Mijn Loket kunt u:

  • uw contactgegevens wijzigen;
  • een overzicht van de belastingaanslagen op uw naam inzien en belastingaanslagen downloaden;
  • zien hoe veel u nog moet betalen;
  • betaling regelen. U kunt in één keer betalen via iDEAL. Of automatisch in delen via automatische incasso;
  • bezwaar indienen. Bijvoorbeeld als u denkt dat het aanslagbiljet onjuist is;
  • kwijtschelding aanvragen. U kunt kwijtschelding aanvragen bij een laag inkomen;
  • aanvullende documenten voor de behandeling van uw kwijtschelding uploaden;
  • een klacht melden.

Heeft u hulp nodig bij het digitaal regelen van zaken? Ga naar digitaalhulpplein.nl.

Graag helpen wij u met uw vraag of verzoek

U vindt direct een antwoord op uw vraag via veelgestelde vragen.

U belt met 088-064 55 55 (lokaal tarief)

Medewerker met headset achter laptop

Het klantcontactcentrum is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Belt u vanuit het buitenland of met een buitenlands telefoonnummer? Gebruik +31 88 064 55 55.

 

Wij vragen als u belt om uw aanslagnummer. Houd daarom uw aanslagnummer bij de hand. U vindt het aanslagnummer achter op uw belastingaanslag.

U kunt GBLT een brief sturen

Uw brief stuurt u naar:
GBLT
Postbus 1098
8001 BB Zwolle

U maakt een afspraak als u langs wilt komen op kantoor*

Voor een afspraak belt u met onze klantenservice op 088-064 55 55. Ons bezoekadres is het stadskantoor op Lübeckplein 2, 8017 JZ in Zwolle.
* afspraken op kantoor zijn op dit moment niet mogelijk in verband met coronamaatregelen. Bedankt voor uw begrip