Bij GBLT regelt u digitaal zelf uw belastingzaken in Mijn Loket. Om in te loggen gebruikt u DigiD voor uw persoonlijke belastingzaken en/of als u een eenmanszaak heeft. Voor andere bedrijfsvormen logt u in met eHerkenning.
De knop om in te loggen vindt u bovenaan iedere pagina op gblt.nl.
Uw persoonlijke belastingzaken regelt u in Mijn Loket
Zo kunt u:
- Postadres doorgeven of aanpassen.
- Telefoonnummer of e-mailadres aanpassen.
- Een overzicht van de belastingaanslagen op uw naam bekijken.
- Uw belastingaanslagen downloaden.
- Zien hoe veel u nog moet betalen.
- In één keer betalen.
- Betalen in delen aanvragen.
- Bezwaar maken. Bijvoorbeeld als u denkt dat het aanslagbiljet niet klopt.
- Kwijtschelding aanvragen.
- Extra informatie aan uw aanvraag kwijtschelding toevoegen.
- Een klacht doorgeven.
Wilt u ook uw post van GBLT liever digitaal? Zet uw Berichtenbox aan.
Heeft u een bedrijf?
Dan kunt u in Mijn Loket:
- Postadres voor uw bedrijf doorgeven of aanpassen. Wij gebruiken anders het adres uit het Handelsregister voor post.
- Telefoonnummer of e-mailadres van uw bedrijf aanpassen.
- Belastingaanslagen op naam van uw bedrijf bekijken.
- Aanslaggegevens downloaden in .csv of .xml.
- Inzien hoeveel u moet betalen en betalen regelen.
- Bezwaar maken. Bijvoorbeeld als u denkt dat het aanslagbiljet of de WOZ-waarde niet klopt.
- Een klacht doorgeven.
U kunt voor uw bedrijf geen digitale aangifte waterschapsbelasting regelen in Mijn Loket. Hieronder vindt u de knop voor de inlogpagina naar de digitale aangifte.
Inloggen aangifte waterschapsbelasting
Komt u er zelf niet uit en heeft u hulp nodig?
Kijk dan voor ondersteuning bij u in de buurt op hetinformatiepunt.nl.