Uw mening telt

GBLT is zijn dienstverlening aan het verbeteren

Wij helpen u graag bij het regelen van uw belastingzaken. Daarom willen wij van u weten wat u vindt van onze dienstverlening.

In 2021 werken wij verder aan het verbeteren van onze processen en dienstverlening

Zo werken wij aan:

  • Duidelijke brieven met begrijpelijke teksten; 

  • Implementatie van servicebeloften.

Wat vindt u van de website? Uw mening telt!

Geef uw mening over de website door te klikken op deze link. U gaat direct naar de vragenlijst voor ons klanttevredenheidsonderzoek. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat vindt u van GBLT als u belt? Uw mening telt!

Geef uw mening over telefonisch contact door te klikken op deze link. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat doet GBLT met mijn ingevulde vragenlijst?

GBLT onderzoekt de antwoorden om te weten wat uw wensen zijn en waar u ontevreden over bent. Door uw antwoorden weten wij hoe en waar wij onze dienstverlening en processen kunnen verbeteren.

Wilt u dat wij uw e-mailadres niet gebruiken om u uit te nodigen voor klanttevredenheidsonderzoek via KCM Survey?

U kunt uw e-mailadres laten verwijderen uit de database van KCM Survey. Heeft u namens GBLT een e-mail ontvangen van KCM Survey? En wilt u dat wij uw e-mailadres verwijderen bij KCM Survey? Meld u dan af in de e-mail door op nee te klikken in de e-mail. Of stuur een e-mail naar onderzoek@gblt.nl. Wij verwijderen uw e-mailadres dan bij KCM Survey. In de toekomst krijgt u dan geen uitnodigingen voor klantonderzoek via KCM Survey.