Een belastingaanslag moet u betalen voor de datum op het aanslagbiljet. Maar hoe en wanneer u betaalt dat mag u zelf kiezen. Zo kunt u betalen:
- in delen via automatisch incasso;
- in één keer via betaallink op het aanslagbiljet in Mijn Loket;
- in één keer via iDEAL in Mijn Loket.
Heeft u problemen met betalen? We helpen u graag. We zoeken samen naar een oplossing. Het kan zijn dat u niet in één keer kunt betalen, of dat u tijdelijk niet kunt betalen. Wij maken dan persoonlijke afspraken met u om er samen uit te komen. Zo vinden we een oplossing en kunt u het bedrag op het aanslagbiljet betalen, door bijvoorbeeld:
- Het aantal delen zelf te kiezen, bijvoorbeeld in 1 keer of juist liever spreiden.
- Zelf de betaaldag te kiezen, liever aan het begin van de maand of juist aan het eind.
Meer informatie over betalen, leest u hier.
Wat kunt u van ons verwachten in de toekomst?
Met onze 6 servicebeloften maken we dingen voor u eenvoudiger. Hierboven leest u wat wij gedaan hebben. Maar we gaan door. We blijven werken aan de 6 servicebeloften. Ook aan servicebelofte 5. Wij onderzoeken nu of er andere gemakkelijke manieren zijn om te betalen, die we u kunnen aanbieden. Zo proberen wij u te blijven helpen.