Wat heb ik nodig om voor mijn bedrijf digitaal aangifte te doen van zuiveringsheffing en/of verontreinigingsheffing?

U heeft drie dingen nodig om digitaal aangifte te doen.

1. U heeft de uitnodigingsbrief nodig om digitale aangifte te regelen

U ontvangt een brief als u digitaal aangifte moet doen. In deze uitnodiging staat het inlognummer en het wachtwoord. Het inlognummer en wachtwoord heeft u nodig om de digitale aangifte te openen. U vult het inlognummer in bij 'rolnummer'.

2. U heeft de afrekening(en) van de waterleidingmaatschappij nodig

Het gaat om de afrekening(en) over het jaar waarover u digitale aangifte moet doen. U kunt terecht bij uw waterleidingmaatschappij als er afrekeningen ontbreken. De afrekening(en) geven ons een beter beeld van uw waterverbruik.

3. U heeft de standen van de watermeter(s) van uw bedrijf nodig voor het jaar waar u aangifte over doet

Wij noemen watermeters ook wel tussenmeters. Met een watermeter kunt u aflezen hoeveel water u verbruikt heeft. Door de standen van de watermeters door te geven, weten wij hoeveel water u verbruikt heeft. Heeft u de brief, afrekeningen en watermeterstanden bij de hand? Regel hier uw digitale aangifte.