Wilt u een digitoegankelijke versie van één of meer stukken op deze agenda? Dan kunt u deze opvragen op redactie@gblt.nl.
1. Opening en vaststellen agenda
1.1 Orde voor de verkiezing voorzitter / lid dagelijks bestuur
2. Mededelingen
2.1 Aanbesteding belastingsoftware
2.2 Duurzame belastingen
3. Verslagen
3.1 Verslag vergadering algemeen bestuur 21 november 2018
3.2 Besluitenlijsten dagelijks bestuur
4. Ingekomen post
Er is geen ingekomen post.
5. Onderwerpen ter informatie
Onderwerpen ter informatie worden niet besproken. Leden kunnen bij de opening verzoeken om een inhoudelijke bespreking.
5.1 Evaluatie bezwaren 2018
5.2 Gemeenschappelijke regeling GBLT
5.3 Strategische consultatie - voortgang - Offerte strategische consultatie
6. Onderwerpen voor besluitvorming
Voorstellen voor besluitvorming zonder inhoudelijke bespreking.
7 Onderwerpen voor bespreking en besluitvorming
7.1 Verslag van de controle door de accountants. De stukken worden nagezonden.
7.2 Jaarstukken 2018 - oplegnotitie
7.3 Kadernotitie 2020 - oplegnotitie
7.4 Begroting 2020 - oplegnotitie
7.5 Presentatie portaal Jaarverslag 2018
Graag lichten we het nieuwe jaarverslag in de webversie van LIAS kort toe aan het AB.
8. Rondvraag
9. Volgende vergadering van het algemeen bestuur op 10 juli 2019
Voor volgende vergadering van het algemeen bestuur zijn ingepland de onderwerpen:
- Vaststellen Kadernotitie 2020
- Vaststellen Begroting 2020
- Vaststellen Bestuursrapportage 2019/1