Wij sluiten tijdelijk Mijn Loket en de telefoonlijnen

01 september 2025

Op 4, 5, 6 en 7 september 2025 werken wij aan onze systemen voor de verbetering van onze dienstverlening. Dit betekent dat Mijn Loket deze dagen niet beschikbaar is. De telefoonlijnen zijn om deze reden gesloten op vrijdag 5 september.

Mijn Loket is gesloten

Mijn Loket is op donderdag 4 september vanaf 17.00 uur tot maandag 8 september 9.00 uur niet beschikbaar. U kunt dan tijdelijk uw belastingzaken niet digitaal regelen. 
Op maandag 8 september 2025 vanaf 9.00 uur kunt u uw belastingzaken weer digitaal regelen in Mijn Loket. 

Onze telefoonlijnen sluiten

We sluiten onze telefoonlijnen. Daarom zijn we telefonisch niet bereikbaar op vrijdag 5 september van 9.00 – 17.00 uur.
Op maandag 8 september 2025 vanaf 9.00 uur staan we u graag weer te woord aan de telefoon.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen op uw begrip.