Bestuursvergadering 25 november 2020

12 november 2020

Wilt u een digitoegankelijke versie van één of meer stukken op deze agenda? Dan kunt u deze opvragen op redactie@gblt.nl.

1. Opening en vaststellen agenda

1.1 Instructies digitaal vergaderen

2. Mededelingen

4. Ingekomen post

Er is geen ingekomen post.

5. Onderwerpen ter informatie

Onderwerpen ter informatie worden niet besproken. Leden kunnen bij de opening verzoeken om een inhoudelijke bespreking.

5.1 Bevoegdhedenregister 2021

5.2 Evaluatie beëindiging samenwerking met gemeenten (kwijtschelding)

5.3 Management letter 2020

6. Onderwerpen voor besluitvorming

Voorstellen voor besluitvorming zonder inhoudelijke bespreking.

6.1 Vergaderschema 2021

7. Onderwerpen voor bespreking en besluitvorming

7.1 Bestuursrapportage 2020-2

7.2 Invorderbaten

8. Rondvraag

9. Volgende vergadering van het algemeen bestuur

10. Sluiting