Klantenservice tijdens coronamaatregelen

25 april 2020

Belt u met GBLT? Houd rekening met extra wachttijd

Ons klantcontactcentrum ontvangt extra reacties door de coronacrisis. Hierdoor moet u langer wachten voordat u een medewerker te spreken krijgt.

Wanneer u belt, hoort u mogelijk achtergrondgeluiden

Wij werken allemaal thuis. Ook ons Klantcontactcentrum. U hoort daarom soms achtergrondgeluiden. Wij vragen uw begrip hiervoor.

U kunt uw belastingzaken zelf digitaal regelen via Mijn Loket

U kunt inloggen via DigiD of e-Herkenning. In Mijn Loket kunt u:

  • uw contactgegevens wijzigen;
  • een overzicht van de belastingaanslagen op uw naam inzien en belastingaanslagen downloaden;
  • zien hoe veel u nog moet betalen;
  • betaling regelen. U kunt in één keer betalen via iDEAL. Of automatisch in delen via automatische incasso;
  • bezwaar indienen. Bijvoorbeeld als u denkt dat het aanslagbiljet onjuist is;
  • kwijtschelding aanvragen. U kunt kwijtschelding aanvragen bij een laag inkomen;
  • aanvullende documenten voor de behandeling van uw kwijtschelding uploaden;
  • een klacht melden.